tirsdag 29. januar 2013

What if??!...

I Nyttårs innlegget mitt, skrev jeg om hva året kom til å bringe med seg av lykke,
utfordinger og prøvelser...
Vi har vel alle vært der, at vi tenker HVA dersom??
 
I ulike settinger og hendelser...Hvis jeg bare sa DET, eller handlet SÅNN, istedet for som jeg gjorde.. ville det ha ENDRET utfallet totalt?..?!
Jeg har i allefall tenkt det ved mange anledniger, og har derfor bestemt meg for at nå skal jeg være mer åpen for, at det som skjer, det skjer for en grunn.. at det ligger en mening bak...
tenker kanskje særlig på fremtiden i forbindelse med jobb situasjonen og hva den vil bringe med seg langt der fremme..
Litt spennende også.. kanskje litt SKREKKBLANDET fryd??!...





Jeg tror at det ligger en mening bak alt,dersom man tør slippe opp litt..og la tilfeldighetene råde litt mer.. ikke være så målrettet og bevisst med alt man gjør... der har ialefall jeg et stort forbedringspotensiale :) Og er vi ikke sånn da dere, at vi liker oss best innenfor KOMFORTSONEN vår??! Jeg er iallefall der...

Så kanskje det skal være dagens oppfordring? Slippe litt mer opp, og la tilfeldighetene råde bittelitte granne mer, enn det vi liker å la den gjøre??...
Til ettertanke i allefall <3

Jeg fikk sydd sammen grytelappene til te-hetten også i går kveld.. det er fordelen ved å nettopp ha tid til overs om dagen... å kunne sy og drive med håndarbeide eller andre kreative sysler :)
Bruke det som en slags terapi... <3



Ha en fin kveld alle dere der ute!
(Wilmamor inspiserer gryteklutene og sjekker om de er godkjente ;-) )

Denne kan anbefales varmt, Coldplay, What if? den er nydelig, og passer perfekt til dette innlegget..

klem Wenche

2 kommentarer:

  1. Fint du skriver!
    Mye å tenke gjennom her!
    Jeg tror også at det er en mening med alt, og at alt skjer for en grunn!
    Så fine grytelappene dine ble også!!
    Og søt pus da!!! :-)
    Ønsker deg en NydeligFlott onsdag!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Julie :)
      Tusen takk for hyggelig hilsen!
      Ja, jeg synes det er viktig og ikke alltid bare skrive om det som bare er bra og alt som er lykke...
      Så tror jeg at hvis man klarer å leve med sine erfaringer og bruke de som en slags styrke videre,så blir vi mer hele mennesker... :)
      Så hyggelig du likte grytelappene også!!
      En NydeligFlott onsdag til deg også!
      Klem Wenche :)

      Slett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...