fredag 18. januar 2013

Friday night rewards...?!!

Noen dager må man bare ha noen PÅSKJØNNELSER eller BELØNNINGER...ikke sant?!..
Hvis man har gjort en ekstra innsats, enten det er TRENING eller det er å ha tatt tak i noe, som har ligget der aldri så lenge.. som sniker seg inn i rekken av "skulle gjort"...



Ja,i dag så har jeg ryddet litt i julesakene, det vil si juledukene som jeg sydde ferdig, i fjor :) og de andre jule dukene... jeg har laget en egen skuff til de, i min gamle fine kommode, etter min farmor.. og ryddet i papirer.. her forleden var det et av innslagene på "God morgen norge".. "hvordan få orden på pairene??!..." Ikke at jeg skal skryte på meg at jeg har fulgt disse rådene slavisk.. men jeg har laget en ny perm for -2013-det er en GOD START på det nye året er det ikke?!

Embla-pusen så sitt snitt, til å ta en liten blund i skuffen der juledukene, nå ligger...
 
Så har jeg fulgt opp med enda en ny treningstime på Livegym!! jada... jeg tok bare en liten økt i dag, da kroppen sa tydelig i fra på mandag at jeg ikke burde ta to små økter.... jeg tok en økt som jeg har tatt tre ganger nå, Yoga-styrke... og til alle dere som trener jevnt og trutt der ute... eller akkurat startet med treningen... den FØLELSEN man kjenner, når man klarer bitte litt mer enn sist økt!! DEN er herlig den <3 og man kjenner at kroppen blir bittelitt sterkere etterhvert... mmmm LOVE IT!!
Og den herlige følelsen man får,når man oppdager at oiii!!? ferdig med økten alt nå?? er også en bonus synes jeg.. det betyr vel at man har funnet en trening som passer akkurat for deg?...
Nok om treningen... he he... den varte bare i 25 min, men det er bedre enn ikke noe...


 


Belønningen min i dag var å kjøpe meg siste nummer av Jeanne d`Arch Living.... det kom riktignok for en stund siden.. men i dag ble det et på meg osgå... I LOVE det magasinet.. det er min-egen-tid... kanskje også en aldri så liten HVERDAGSLYKKE? Jeg kjøpte også med frukt og litt ekstra kos, siden det er helg!

Så mens kyllingpaien jeg skal kose meg med i kveld, gjøres klar... nyter jeg et rundstykke med en av favoritt påleggene mine... nemlig Philadelphia kremost med syltetøy på.. for anledningen, plommesyltetøy.. laget selv... mmm <3 Jeg kan også spise KIWI,  masse kiwi... for den er også med på å gjøre helsen min glad.. hurra!!



Så kjære dere, ha en riktig GOD HELG og nyt fredagen!
Enten det er med belønning eller ikke... :)
Klemmer fra Wenche

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...