mandag 28. januar 2013

Pip-inspiration!!

God kveld til alle dere!
Jaa..mandag og ny uke dere :)
 
 

 
Helgen ble ikke akkurat som planlagt..men fikk sydd ferdig presskanne varmeren min, med Pip-serviset som inspirasjon.. ble den ikke søt?
I rosa og lyse grønn.. stoffene er kjøpt hos Tresnella og hos Kathrines Quiltetsue.. riktignok en stund siden.. men vakre er de..
Jeg har brukt TILDA sin presskanne varmer som modell, fra Tildas Hus.. men tegnet mønsteret selv,utifra PIP-SERVISET som jeg har noen te-kopper i, eller cappuchino kopper er vel det de heter... så i te-hettens "ånd.." som jeg har skrevet om i de siste innleggene.. kommer altså denne presskanne varmeren!! Gleder meg til å bruke den <3


Jeg er glad i å bruke Linstoffer som bakgrunnsstoffer og aplikere med bomullsstoffer..
det gir en fin kontrast på TEKSTUREN til stoffene.. grov mot fin..
Denne kan fint brukes ved servering... ikke sant?! :)


Ha en fin kveld videre!
Klemmer  fra
Wenche

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...