mandag 7. januar 2013

13.dagen...

DA var det dags da... å pakke ned julen... Juletreet var like grønt og fint, men på denne DAGEN skal pynten bort! Mange rydder den bort første nyttårs dag... og noen allerede i romjulen..
Jeg holder nok en knapp på tradisjonen om at "julen" skal stå til 13.dagen!'

 




 

Jeg er ikke helt klar for å rydde bort ALL  julepynten... Til jul, fikk jeg et nytt lysfat av mine kjære tantegull, brunt metall fat.. jeg synes det ble fint med denne gyngehesten og litt KONGLER...da er det litt VINTERLIG vakkert syns jeg....
 Her ser dere detaljer fra lysfatet.... jeg har surret et perlesmykke rundt lyset... fin effekt!
 Og under har jeg lagt en liten skjønn



NUPERELLE brikke... den har min farmor laget.. Jeg har lyst å lære meg den teknikken <3
Kanskje det blir en av syslene i 2013??!
LEKKERT, er det ikke?

 
 Det blir jo så tomt og nakent etter at all den nydelige julepynten ryddes bort...
Men det hjelper litt med å fylle huset med litt vår blomster!
-og hvem blomst skriker mer om vår, enn PRIMULAEN??
Og knasende sprøe TULIPANER :)



DET er vår det!!

Som dere ser da, så er jeg fortsatt veldig glad i rosa farger..
Jeg har funnet ut at å drikke vann med Sitron i, hjelper veldig på formen min!
Hva er vel bedre enn iskaldt vann med sitron i??! Flasken er kjøpt på Ikea.. synes det er ganske lekkert med disse flaskene.. jeg har også rapsolje på de, og saft..i stedet for original flaskene de kommer i..

En ny vår ??!...


















I dag er det mandag,og ny uke...
Ha en riktig fin mandag dere <3   Klemmer fra Wenche og William & Victor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...