torsdag 24. januar 2013

Gulrotsuppe og hverdagslyke...

God kveld kjære dere!
 
Det er så deilig når solen begynner å skinne og det sakte men sikkert går mot vår....

----------
OMG... i daghar jeg laget den BESTE suppen jeg noen gang har smakt...
Jeg så på God morgen norge tidligere denne uken, der Wenche lagde gulrotsuppe, med intet mindre enn fire foskjellige måter å servere på... Egentlig så planla jeg å lage denne suppen samme dag, men i dag ble det GULROTSUPPE til middag altså :) suppen er god og litt tykk-og for en fantastisk smak.. den er kjørt i blenderen min.. det skal sies,at den kommer til å bli brukt flittig fremover!!

Nydelig gulrotsuppe med kylling og grovt hjemmebakt brød...

Oppskriften finner dere her: Wenche`s gulrotsuppe, Tv2
Jeg valgte den varianten med stekt kylling til.. denne kan jeg VARMT anbefale <3

I dag tidlig var det jo bare en så fantastisk soloppgang også... jeg så den,da jeg skulle ut i kulda for å mate hønepønene mine :) Herlig start på dagen dere!

Soloppgang i "blåtimen"...
 
Postdamen kom også med siste nummer av Lev landlig i dag.... det er <3 LYKKE det...
God og mett etter den nydelige gulrotsuppen, så skal jeg sette meg ned med bladet mitt og nyte en god kopp kaffe og en aldri så liten sjokolade bit... Hverdagslykke <3



På tampen må jeg sitere noe jeg fant i mine gamle magasiner, som jeg rydder i om dagen... skal rive ut de sidene med interessant stoff.. og lagre de..(-det tar vi en annen gang dere!)

"Den eneste måten å bli kvitt en fristelse på er å gi etter for den"-Oscar Wilde (1854 - 1900)


Solnedgang... tidlig ettermiddag..

Så mine lesere, nyt SJOKOLADE... eller hva det måtte være, som dere finner frsitende!
Ha en fin kveld
Klem Wenche
 


Pine-cone... på lysfatet mitt.. nydelige farger..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...