onsdag 16. januar 2013

Tea time and more fabrics....

God kveld kjære lesere!
I dag har jeg hatt to venninner på besøk :)
Vi har kost oss veldig med strikking, eplepai og deilig te...
Fyr i ovnen og svartovnen og pledd og ullsokker!! SKIKKELIG KOSEDAG <3




 
 
Formen svinger veldig om dagen.. jeg har så smått begynt å trene.. ja, gjør et nytt forsøk.. men det er ikke så lett altså, når man er syk... hodet vil, men kroppen protesterer...
Jeg har ikke startet for hardt, hvis noen tenker det... for det er fint lite jeg klarer..
Med sykdommen så er det anbefalt lett trening, gjerne YOGA OG PILATES.. jeg har trent en del yoga før og elsker den "harmoni" følelsen som den bringer frem...

Optimisten meg, trente derfor etter LiveGym.no, på mandag...
-hvilket er en nettside jeg varmt kan anbefale.. konseptet passer meg helt utmerket, siden jeg kan trene akkurat når det passer meg :) og slippe å være i en sal, der man kanskje kan klare 3 repetisjoner av en øvelse og må hvile til neste øvelse...  MANDAG er jo en god dag å starte trening på... he he.. neida, jeg hadde en økt forrige uke også..
Så i går var en "ligge-nede" dag.. jeg har jo sagt at jeg ikke skal skrive så mye om dette, men jeg føler for å være åpen og ærlig om at jeg er syk, uten å gå så mye i detalj... Positive tanker, gir positive handlinger osv...
Så defor var det ekstra kos med superkoselige venninner på besøk i dag!
Jeg ser at bildene under, bærer preg av litt "kvelds lys... " men dere ser fargene.. rosa og grønt..
vårlige pasteller.. såvidt jeg har fått med meg, er det også i motebildet, i vårens farger...

 



Jeg har rukket å sy ferdig te-kanne hetten også da! Ble den ikke søt da?? Harepusen kommer jo litt bedre frem som "lappe-hare" med de opp-og-ned stingene jeg skrev om i forrige innlegg.


Og har funnet frem mer stoffer til å sy grytekluter i samme farger...
Vakre, er de ikke? Bilder kommer :)



Venninnene la igjen litt deilig calming te... det skal jeg nyte en god kopp med, skru av tv.. sitte litt i stillheten og nyte den.. roe ned for natten...

Ønsker dere en fin kveld og en fin uke videre!
klemm fra Wenche


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...