fredag 25. januar 2013

Lazy cozy weekend...

I helgen skal jeg sy og kose meg hjemme...bare slappe av... nyte en kopp te og fyre i peisen og i svartovnen på kjøkkenet..bake rundstykker og kanskje noe godt også <3
Kose meg med pusene mine på fanget.. titte ut på de frost kledde buskene.. hvitt på hvitt.. det knirker godt under skoene, når jeg går ut til hønene mine nå.. det høres så ekstra godt nå..når det er vindstille og bitende kaldt.. som om alt rundt oss holder pusten.. mens vi venter på VÅR...



heldigvis er det spådd litt midlere fremover... jeg elsker vinteren..men liker den best når den holder seg under 10 blå..
Solen har begynt å skinne og gi VARME til frosne kropper og sjeler.. mmm... godt å kjenne at livet er godt dere <3 ... se de nydleige små kalde puse potene da.. liker seg best inne nå :)
 

 



Har endelig fått inspirasjon til å begynne på tepper til tantegullene mine... de blir i friske rosa, lyseblå og lyse grønne farger..  jeg fant en så inspirerende blogg..med de nydeligste quiltetepper..
cluckclucksew heter bloggen, ta en titt inn :)

 
Jeg skal prøve meg på en teknikk jeg ikke har prøvd før... "Bargello"... Ruter eller kvadrarter i et bestemt system.. det blir gøy!! Bilder kommer senere...

Williamen min... en skjønn herremann!



Ha en riktig fin helg dere, fyll helgen med ting som gir mening og kos <3

klem Wenche

4 kommentarer:

  1. Hejssan vännen!
    Tack för att du tittade in på min blogg Erican Vaaleita Unelmia.
    Rosa är en rätt ny färg för mej i inredningen men jag gillar den massor :)
    Jag är en nybörjare på att sy. Har blivit förtjust i Tilda som du såg på bloggen.
    Önskar dej en fin fortsättning på kvällen.
    Kram Erica

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Erica!
      Så kos med svar :)
      Ja, rosa er fortsatt en del av motebildet på innredningen, heldigvis hihi :)
      -Er du?? DA er du flink!! Så gøy da, jeg også liker Tilda veldig godt :)
      Ha en fin søndag.. med eller uten søm prosjekter <3
      Klem Wenche

      Slett
  2. Det var da noen nydelige stoffer du har der. Alltid moro å sette igang med vakre stoffer. Blir fint, det der.

    Takk for hyggelige hilsener i bloggen min. Koselig var det også å hilse på deg i fjor høst. Det var så fint hos dere på Skauen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mia!
      Så koselig :)
      Ja en vårlig bukett stoffer... de er riktig gamle noen av de.. kjøpt hos Kathrines Quiltestue,en gang de hadde lansering av Tilda påskeboka.. på Voksen krk.
      Fikk jo masse inspirasjon av deg, og gode tips ikke minst!!
      Med tanke på fargevalg og antall stoffer :) og her blir det 15 stk :)

      Ja, vi har en flott gård vi bruker.. det gir en ekstra koselig ramme rundt arrangementer der!

      Slett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...