fredag 1. februar 2013

Spring is knocking on the door....!

God fredag kveld, alle sammen :)
Solen gjør underverker dere!!...deilig ikke sant?
 Den kommer med et løfte om en ny begynnelse.."en ny vår"...
... til alt det vakre som skal spire og gro...og om NYE muligheter!
solen gir varme til både hjertet og sjelen <3
 
 
Her ser dere fagrepaletten på stoffene som skal brukes på vår-duken, dere :)
Håndsømmen er straks ferdig.. da kan jeg fortsette med lappesømmen....Vi hadde syklubb treff, i går! Det var kjempekoselig <3 De andre strikket og jeg hadde med vår-duken min.
 
Vår-duken min...
 
Det har vært noen dager nå, med knall blå  himmel og full SOL...men akk så kaldt det skulle bli igjen da.. etter noen dager med plussgrader... men det klarer vi, når det nå er FEBRUAR dere!
Januar er for meg, den lengste, tyngste måneden i hele året... Er det sånn for dere også?
Synes ukene snegler seg sakte avgårde... den vil liksom ingen ende ta..
 
 

 

En ny helg står for tur.., med hyggelige utflukter og venninne kos <3 Jeg skal en tur på Bærums Verk med en venninne, det gleder jeg meg til! God lunsj.. og hyggelige butikker... det er en fantastisk stemning der inne synes jeg... med alle de små arbeider boligene...til de familiene, hvis mannen i huset jobbet på verftet... det er lavt under takene der... knirker i gulplankene og dørstokkene er godt nedslitte... herlig atmosfære... en tur innom Pannekakehuset står alltid på menyen da! Og selvfølgelig Lappemakeriet.. men denne gangen skal jeg prøve å ikke la meg friste av nye lappe stoffer... ;-)
-for jeg har jo både vår-duken min... og lappeteppene til jente-gullene mine...som jeg holder på med!!


Stoffene er ferdig skjært, klare for å sys sammen til et spennende rutemønster...

Ha en skjønn helg,alle dere der ute!!
- Nyt solen og våren dere!!
 
Klemmer fra Wenche


Emblapusen holder putene på plass.... <3


2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Jeg og mannen var på Bærumsverk sist helg, det var helt skjønt! Akkurat bare 2 plussgrader og " skomakergata snø" som jeg kaller det ;) Passe med folk, herlig butikker og flere gode kjøp! Har bilder osv på bloggen...
    Kos dere masse! Klem

    SvarSlett
  2. Hei Ingvild-Christin!
    Takk for hyggelig hilsen :)
    JA, er det ikke vakkert der??... nydelig stemning... var litt kaldere, men ellers den stemningen du beskriver :)
    Tittet innom bloggen din, fine bilder!
    Ha en fin søndag videre!
    Klem Wenche

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...