mandag 21. januar 2013

Something old & something new..

 God kveld kjære dere!
Jeg ble så inspirert av ukens VI BLOGGER, Prinsesse Elin!
En ukjent blogger for min del, men jeg anser meg selv som fortsatt ganske "fersk" i gamet...
Ta en titt på bloggen hennes her Prinsesse Elin en nydleig blogg.



Bjørkekrans med stjerner og hjerter i lin....

Tørket Hortensia.. og duftlys..

Vakre ting ton-i-ton...
 
 
 
 
Januar er en måned da de fleste av oss, gyver løs på et sunnere liv, ominreder hjemme eller andre ting som gir oss noe "nytt" i livet vårt..
Jeg har lenge tenkt på å ominrede litt hos meg, eller rettere sagt hente inn et møbel etter min kjære mamma... som har stått lagret i låven min.. en sjenk med skap og skuffer, i brunt og hvitt...
Jeg er ikke så opptatt av å følge alle trendene som endrer seg til enhver tid..men heller,fylle hjemmet mitt med ting som betyr noe for meg... som vekker gode minner, eller gjør meg glad, og det beste av alt pynte med noe gammelt med sjel i.. blandet med noe nytt...
Jeg har også en kjeller i huset mitt.. og det er noen skatter der nede som skal opp etterhvert de også...
 

 
 




 

Nettopp det å bruke ting om igjen, på en ny måte er jeg opptatt av <3 gjenbruk...herlig!
Jeg hentet derfor inn denne sjenken i dag da... og ble ganske fornøyd... det ble ikke bedre plass her akkurat... hihih... men i løpet av året skal den hvite STORE sofaen min byttes ut med en litt mindre Ektorp fra Ikea... og siden det bare er meg og pusene mine som bor her..så har vi mer enn nok av plass! Jeg liker det heller når det er litt intimt og koselig, istedet for stort og nakent... men det er min stil da :)

Det gir en god følelse dere.. å rydde,vaske og gjøre om litt i hjemmet... det gir meg en følelse av lykke i hvertfall...<3

I min nye sjenk, fikk jeg plass til alt av håndarbeids saker og prosjekter jeg nå driver med.. herlig å ha et sted å rydde inn i!!

Nytt prosjekt... skal bli presskanne varmer.... inspirert av Pip-service
 
 

Nå skal jeg sette meg ned meden god kopp te, og kose meg med håndsømmen min.. og nyte mitt nye skue... Ha en fin kveld videre, dere! Klem fra Wenche




3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. åååå så nydelige de søte kaninene var, hva skal de små bli? Slike kunne jeg også tenke meg å sitte å pusle med.. skal vi se... i påsken kanskje.. *hehehe*

    Sjenken passet fint der den, og det er koselig når det er intimt!!

    Ha en super kveld <3

    SvarSlett
  3. Ååå <3 så koselig hilsen, Maya!! De små skal bli grytekluter... Ja, det er veldig kos å sitte med :) hihi... påsken Ja *leeer*
    Tusen takk, jeg også synes det!

    Ha en super kveld du også <3

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...