torsdag 14. februar 2013

Will you be my Valentine??...

 
 
Happy Valentine, alle sammen :)
 
Min dag har vært en av de bedre på lenge!! -og nei, jeg har ikke noe Valentine`s date...
Men rett og slett en skikkelig go`dag!!
Dagen startet med dialogmøte på NAV..
Så nå er endelig ting litt avklart fremover.. og det kjennes helt skjønt!
 
Så derfor dere... nyt kvelden med noen dere er glad` i..
enten det er din kjære, en god venn, eller en god venninne..eller familien.
Jeg nyter kvelden hjemme med puselusene mine <3
Har snakket med mange av de jeg har nære, i dag...så føler meg aldeles ikke ensom i kveld..
Uten "My Valentine"... DET sies at man på mange måter må være et "helt" menneske..skal man lykkes i KJÆRLIGHETEN..og LIVET...
 
 
Dette livet dere....
DET er ikke enkelt... og jammen skal man igjennom mange prøvelser..
Da er jeg ihvertfall på god vei til å komme DIT.... det kjennes skjønt når bitene
endelig begynner å falle på plass...
 
Valentine`s klem fra Wenche
 


2 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har.
    Kommer gjerne på besøk her flere ganger, så har lagt meg til som følger.
    Ha en fortsatt fin dag.
    Klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :-)
      Så koselig at du liker bloggen min!
      Måtte jo titte inn hos deg også!
      LA deg til i blogglisten min ;-)
      Gleder meg til å følge din!

      Klem Wenche

      Slett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...