søndag 3. februar 2013

Fineste dagen i uken...!

God kveld, kjære dere!
Søndag er en av de fineste dagene i uken, synes jeg...
Da koser jeg meg med huslige sysler... og i dag har ski-sporten på tv, stått på i bakgrunnen..
Fyr i ovnen og i full sving med duken min... vinterkos rett og slett!
Under ser dere en sneakpeak på duken...mer bilder kommer senere.. skal quilte den nå, så er den ferdig...
 

 

Det var en kjempekoselig tur i går, til Bærums verk! Vi spiste nydelig suppe, henholdsvis tomatsuppe og ertesuppe... skikkelig hjemmelaget og god :) Det var litt kaldt der...men fint vær.. hos Lappemakeriet var det kurs, da vi tittet innom... herlige glade sydamer <3 og JA, jeg handlet ikke noe faktsik!! hihi.... tro det eller ei... DET er vel første gangen tror jeg...!?

I morgen er atter en ny uke...en ganske innholdsrik uke... starter allerede i morgen, med noe spennende...har litt skrekkblandet fryd, her jeg sitter... men det vil gå bra!! Jeg har jo bestemt meg for det, har jeg ikke??!.. 2013 skal bli et bra år <3

Siden jeg har trent igjen i dag, og DET hjelper.... så er det lov å unne seg en liten kos er det ikke?
Sjokolade er faktsik noe av det værste jeg kan spise... for helsen min.. men MANDLER er visst noe av det bedre jeg kan spise... hmmm... da er MANDELTOPPER "lov" da?! hihi...



Vel.. uansett lov vs. ikke lov...tid for kaffe og noen nydelige mandeltopper som er nystekte.. dufter herlig i huset nå..
Oppskriften på mandeltoppene finner dere her... Mandeltopper

Riktig god kveld videre og ha en fin mandag i morgen!
Klemmer fra Wenche

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...