mandag 11. februar 2013

Blue feelings...!?

God mandag dere!
I dag er det mandag, ny uke, nye muligheter ;-)
Uken for min del, er ganske booket med avtaler og møter.... i forbimdelse med fremtiden min og hva den vil bringe med seg..... hmmm.... spennende!


Og i kveld skal jeg på mitt første quiltemøte i lappeklubben vår, i det lokale Husflidslaget her..

Jeg gleder meg! Jeg har tenkt på det en stund... at det er hyggelig å treffe "likesinnede" som elsker å holde på med quilting eller lappeteknikk.. lettere å komme igang med prosjekter, av og til..
Så dagen i går gikk litt med til å "rydde og lete frem" nydelige stoffer, som bare har ligget der og ventet...



Jeg er vel som mange andre av oss , at jeg gjerne har flere prosjketer gående på samme tid.. flere som kjenner seg igjen?! :) Teppene til tantegullene og den vårlige duken, ligger der de også, altså.... ;-)


På fredag, fikk jeg et nydelig mønster i posten fra Kathrines Quiltetsue...som dere skjønner at jeg handler ofte hos... og denne duken skal gå i litt BLÅ og beige toner... jeg synes at denne tiden av året er litt sånn BLÅ... og ihvertfall jeg, har litt mange tanker og følelser rundt året som kommer... og alle erfaringene man har med seg fra året som gikk... nå har vi heldigvis kommet oss over til februar... men fortsatt, jeg synes tiden står litt stille... litt BLUE FEELINGS for min del...

 

 
 
Og da gjelder det da, som jeg har sagt mange ganger alt; å gjøre hyggelige, positive ting, som gjør at dagene blir best mulig!
Derfor, i går fant jeg frem mine BLÅ stoffer og begynte så smått å klippe til og ordne... denne duken har mye håndsøm på seg, og mye er sydd med papir...det er en teknikk jeg ikke har gjort så mye det heller, så dette blir gøy!



 
 
 
 
I går vare det innekosevær... litt for kaldt.. litt vind.. og bare skyer og ikke noe sol..
 Her er de nye tøflene jeg har strikket meg...den ene ble ferdig i går....
 vakre farger, er det ikke?
Dere som har fulgt meg en stund, skjønner hvilke farger jeg liker.... blått, er en farge jeg ikke bruker mye...men av og til... og disse tonene her, er jo bare skjønne da,litt "DUSTY"  BLUE,BEIGE.... Me like <3
 
 


Ha en skjønn uke dere!
Klemmer fra Wenche

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...