søndag 24. februar 2013

Excited for tomorrow .....!!

En uke med vinterferie er over!
Den gikk jammen fort dere??!
Jeg har allikevel fått gjort det meste av det jeg satte på agendaen min :)

I morgen dere, begynner jeg i jobb igjen!! Hurra!! :)
Jeg skal vikariere på Ungdomsskolen her... og jeg gleder meg!
 



En søt liten pung, som keg begynte på for ca 3 år siden.. da alt egentlig begynte.. 
 
Kjenner dere igjen denne? grytelappen som jeg begynte på i fjor vår? med små bæææ på :) Vakre lyse blå,beige og hvite toner...

 

Jeg hadde planer om å fordufte til Åmål denne uken, for å LADE max...
Men siden KONG VINTER fortsatt glimret med sitt bekjentskap ... så var det best å
holde hus og heim godt og varmt... både for to-, firbente og de med både ben og vinger!
 


Men jeg har klart å balansere det ganske så bra allikevel, kjenner jeg <3
Trent mine nå "faste" programmer på Livegym, og fått frisk luft, spist god og sunn mat.. men også litt kos... det er da vinterfereie dere, da er det lov å kose seg litt, er det ikke?! :)



Nye roll-up i spisestuen... rosa må du vite ;-)


Detaljer fra vinduskarmen... med rosa roll-up...



Disse tiny birdhouses`ene sydde jeg til mamman min, den siste påsken vi var i Åmål sammen.. før hun ble syk..
koselig å ta de frem synes jeg....



Disse skjønne hekle hjertene, har ei flittig huslfidsdame i laget vårt laget... Jeg falt pladask for de på julemarkedet vi hadde...men de er jo rosa og kan fint henge der litt til syns jeg!


I dag spratt jeg opp kl 07, våken og uthvilt... herlig følelse. Brøddeig og kanelbolledeig ble satt før jeg fikk sukk for meg :) Jeg simpelthen elsker å komme igang tidlig fra morgenen av... får liksom litt mer ut av dagen da! Brød og boller ferdig stekt før det er tid for lunsj!! det er bra vel? hihi...





 
Så,nå gjenstår det litt finpuss til i morgen, så er alt klappet og klart til dyst!

På torsdag kom minste tantegull og søstern min, de ville feire min bursdag litt på forskudd...
Så tante og tantegull lagde vafler og vi koste oss med strikking og fingerhekling!
Fredag dro vi på kino, og Karsten og Petra slo godt an hos snuppa, satt som klistret hele filmen.



Dette vakre serveringsbrettet, hjerteskålen og en brun crinklet blonde duk, fikk jeg i bursdagspresang av søstern og tantegullene mine <3


Kremt.... denne kunne jeg ikke la stå der... i den lokale bokhandelen... den STOD det jo bare Wenche på!!

 
Ellers har jeg kost meg med sying og strikking, sydd ferdig enda et prosjekt eller to, som har ligget en god stund... det ene er en duk til søster`n som jeg begynte på for 3 år siden..... det året da alt egentlig begynte.. sånn jeg ser det, i ettertid... men det har vært en lærerik tid.. jeg sitter med verdifull kompetanse rundt egen helse, sorger og gleder, hånd i hånd... jeg er takknemlig for at jeg har vært igjennom alt dette... selv om det kanskje høres litt rart ut...jeg har kommet styrket ut av det... når endelig lyset i tunellen kom til syne!
 
Denne ble quiltet ferdig nå i vinterferien.. den er til søstern min!





Ute skinner solen og det er knallblå himmel!
Nyt dagen dere, og ha en fin søndag videre!
 
Klemmer fra Wenche



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...