mandag 25. februar 2013

I Made it through the day!!

Bare en liten hyggelig oppdatering!
Jeg klarte meg godt igjennom første dagen, i jobb på nytt sted- HURRA!!!
Så utrolig mange hyggelige mennesker og elever :)

Dette gjorde godt for kropp og sjel dere....spent på formen etter endt uke :)
Nå skal jeg nyte en kopp kaffe og litt sjokolade, fordi jeg fortjener det....
-selv om det er mandag dere!
Skal drømme meg bort.. og "late som" at jeg ligger i et deilig varmt boblebadekar med bobler i glasset ..og skjønn musikk på i bakgrunnen... sånn føles det inni meg nå <3 herlig følelse dere!


Skjønne rosa orchideen min.. bader i solstrålene..
 
 



Ha en fin kveld dere!
klemmer fra Wenche

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...