torsdag 23. februar 2012

Lovely pastells....!

I går ble det en tur til Sverige, da må jeg som er "hekta på" Tilda... innom Panduro og se på vårens nyheter.. til mitt reisefølge sin store frustrasjon!... Som lurte på om jeg skulle "ha hele butikken eller??!"
Jeg valgte å ignorere det.. og skyndte meg så raskt jeg kunne... men jeg fikk med meg noen herligheter!

Dette skal endelig bli begynnelsen på sengetepper til mine to tantegull!! Og de må jo bli like.. ellers blir det ikke godt mottatt ...:)

Jeg fikk også med meg en ny broderisaks og en stoffsaks i rosa selvfølgelig :)



Dette fantastiske interiørmagasinet kom til Glasshuset på fredag før vinterferien... Lykke!
Og så ser dere den siste boken til min favoritt kokk, Leila Lindholm! Hello Cupcakes, heter den... fantastiske bilder og smakfulle godsaker...


Se den nydelige snuppa med "Miss Piggy" cupcakes...

Og dette landlige Charmige kjøkkenet.... Boken er nydelig og den anbefales virkelig..!

I går kveld fikk jeg klippet ferdig hardanger brikken min også... med ny saks!

Ha en nydelid vårdag!
klem fra Wenche

2 kommentarer:

  1. Ahh, du fikk kjøpt masse fint i Sverige :)
    Skikkelig fin hardanger brikke! Du er kjempeflink :)

    SvarSlett
  2. Nå har jeg vært litt sløv ser jeg Linda :)..
    en uke siden du la inn denne!..
    Men har jo feiret bursdag i mellomtiden.. og dagene bare flyr!
    Jahh! Det synes jeg også, gleder meg til å sy av de stoffene...største tantegull spurte hva jeg skulle med de og om de var til den "overraskelsen" jeg skulle lage til de ;) hihi :)

    Vetu jeg har fått helt dilla på hardangersøm, det er så lettvint, bare man er nøyaktig!
    Tusen takk Linda for fine ord :)
    Kjempeflink du også! Likte Moebiusen din ble helt nydelig!

    kanskje vi sees i morgen, på Ung husflid!
    Klem

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...