søndag 5. februar 2012

Redesign....

Jeg måtte bare legge ut bilder av mine fine klær som jeg har sydd litt på i dag!..


 Dette er et smart tips til deg, om du har en kjole, tunika eller en cardigan osv.. som det har blitt et hull i... så hvorfor ikke sy på et hjerte, i stedet for å kaste det...i dagens overflodsamfunn...

Jeg har kantet hjertet med blonder og på den hvite tunikaen har jeg sydd på blonde og fløyelsbånd, skrått over hjertet. Da kan jeg bruke mine favorittplagg litt lenger...




Her ser dere litt av klesskapet mitt som står i gangen... Det er opprinnelig et skap fra IKEA, men dørene er tatt av, og erstattet med stripet stoff i stedet...

4 kommentarer:

  1. Å, så fint! Veldig inspirerende :) Jeg har så vidt begynt å sy litt, jeg og, men jeg tør ikke begi meg utpå for store prosjekter ennå.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Linda :) fint at det kan være til inspirasjon!
    Er det ikke gøy å sy? Lurt å ikke begi seg ut på for store prosjekter.. da tar det helt overhånd!
    Bli med på sykurs en gang :)
    klem

    SvarSlett
  3. Jeg så ikke før nå at du er ferdig med julestrømpa. Den ble knallfin :) Du har så lekker stua at jeg får nesten tårer i øyekroken, hihi :)
    Jeg skal definitivt melde meg på sykurs så fort det dukker opp noe!

    SvarSlett
  4. Åå.. så hyggelig sagt Linda :) Ble fornøyd selv også. Den passer i fargene hihi... ;)
    Tusen takk, er liten plass her, men veldig koselig!
    Mye gammel og litt nytt!

    Skal si fra når det dukker opp noe jeg :)

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...