søndag 5. februar 2012

Bellis og Muscari med løfter om vår.....

Endelig kan jeg stolt vise frem den ferdige julestrømpen min!
Bel den ikke fin?
Skikkelig "lubben" og fin fot... så da har jeg bestått prøven, og kan bare fortsette sokkeprosjektene :)



Jeg har en ny sofa også, brun, liten Ektorp fra IKEA.


Med puter og pynt "ton i ton".... den avlange puten, er fra Bloomingville, og har juleevangeliet på seg.. men jeg synes den er så fin, så den får være fremme hele året..


Den andre sofaen min er hvit, en eldre utgave av Ektorp. Tror fraktisk den heter Ekdal, om jeg ikke tar helt feil... men jeg har kjøpt en ny pute til den! Den store rosa puten med trykk på, i herlig lin fra Sagen Vintage.. og vårlig, vakre Bellis i en hjertekurv på bordet...


Nydelig Bellis og hvit Muscari med løfter om vår...


Denne har fått "hus" av en lekker glassklokke fra Bloominville...fatet er også derfra..
Ønsker alle en fin og ikke så kald søndag!
Klem fra Wenche


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...