søndag 4. mars 2012

Moebius.... & Puselus i kurven...

Jeg var på strikkekafe forrige uke, nærmere bestemt på torsdagen.. Det er vårt lokale Husflidslag som står for disse koselige kveldene... og nå er jeg blitt medlem der, og nyverevet styremedlem!
Jeg er stolt av å kunne bringe "arven" vår videre....
Nå er endelig min Moebius ferdig.. vi skjønte imidlertid ikke så mye da vi startet.. da man strikker i åttetall... men resultatet ble jeg veldig fornøyd med... rosa så klart :)

På sånne kose søndager som i dag, med fyr i ovenne, sport på tv i bakgrunnen.. og strikketøy i hånda... da er det ekstra kos med litt gjærbakst... og jeg har en oppskrift på nydelige kanelboller.. og denne oppskriften blir alltid luftig og god... legger den ut siden...




Puselus i vedkurven... Embla elsker å ligge i vedkurven når den nesten er tom.. for det er så godt og varmt der forran ovnen....


Så må jeg tilstå at jeg falt for fristelsen... jeg kjøpte meg siste boken til Arne og Carlos... "Påske hele året...".. verdens søteste påske egg og kuler.. og du ser hvilke farger jeg skal strikke de i...
Vi får se hvor mange jeg rekker før påske da!

God natt til dere der ute!
Klem Wenche 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...