tirsdag 14. februar 2012

St. Valentine...

Tenkte bare jeg skulle vise de nydelige rosene vi har solgt på jobben i dag!
Nydelig hvit rose med et søtt hjerte og litt "snow" på.. med en snert av rosa også...


 Og siden jeg enda ikke har funnet min "Valentine"... så får jeg unne meg en rose selv, på Valentines dagen.. Eller man kan kanskje si at jeg har funnet han, men han har ikke "funnet" meg... enda... ;)....

Så har jeg jo sagt tidligere at jeg er opptatt av form og farge... og hva passer vel bedre på paletten i dag en nydelige røde druer... for en vakker farge!



Disse søte kyllingene og hønene er egentlig påskepynt.. men hos meg står de fremme store deler av året.. synes de er så "naive"og nusselige..
Og den isturkise fargen passer så godt på kjøkkenet mitt.. og er en fantastisk kontrast til de nydelige røde druene...

Happy Valentine til dere alle!
klem fra Wenche

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...