onsdag 1. mai 2013

Heart compass....

Så er dagen kommet dere, da vi skriver 1.mai!
Hvor ble april av??...

Ikke mye som minner om 1.mai ute akkurat... men det får vi gjort lite med!
Her på småbruket mitt, blåser det kraftig og er overskyet i dag... det var en vakker morgen, med full sol og blå himmel...riktignok, men er definitivt en inne-kose-dag i dag!
 
Med bok, stitchery, is & jordbær.... god mat... mmmm..<3
 
Nydelig jordbæris med jordbær.... <3

 
Jeg kom over dette bildet fra Bjørg Thorhallsdottir, hun har fantastiske bilder...med tekster som varmer og rører deg langt inne i sjelen...hun er blant annet kjent for sine himmelbrev...jeg kan anbefale en titt  her Lykkehaven  eller siden hennes på facebook nye bilder vår 2013
 
 
 
"Om du følger hjertens kompass vil du aldri angre". Av: Bjørg Thorhallsdottir.

Dette bildet sier så mye... med få ord... og en flott illustrasjon... det treffer meg midt i hjertet, hvor jeg står i dag... jeg er på vei... og det vil bli bedre <3 I slutten av uken vil jeg få svar på noe veldig, veldig spennende dere....!

Så med dette, ønsker jeg dere alle en fin 1.mai videre!
Hjerteklemmer fra Wenche

 

4 kommentarer:

  1. Håper du får akkurat det svaret du ønsker ! gå sånn å vente er slitsomt.

    Det er noe med det- å følge hjertet det er det som er viktig og det mest riktige for en selv.

    Men i dag er det blå himmel :) men det blåser litt mye. Har tenkt å få satt ned Georginene i dag. Is og jordbær blir aldri feil :)

    Ønsker deg en herlig dag

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. Deilig med is og jordbær. :)
    Er veldig glad i kunsten til Bjørg Thorhallsdottir, og har to bilder her hjemme. Liker også godt tekstene hun bruker, noe skrevet selv og noe fra andre.
    Så koselig blogg du har!

    Ha en fin vårdag!

    Hilsen,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  3. Det kommer en humleutfordring til deg inne hos meg- frivillig så klart :)

    God kveld klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Håper alt går den veien du ønsker Snuppa - det fortjener du virkelig!!

    Jeg gleder meg sånn til at jordbærene titter opp her, men det kan ta sin tid - så seint som alt er i vår.

    Morsomt at du også liker favoritt kunstneren min, hun har hærlige bilder og så er hun jo så skjønn hele dama! Skulle gjerne hatt flere bilder av henne :-))

    Ha en super vårdag, håper vi ses snart!

    Klemmer

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...