torsdag 14. mars 2013

Våååår....!

"Det var en av disse dagene i mars, når solen skinner varmt og vinden blåser kaldt - når det er sommer i lyset, og vinter i skyggen......"
(-Charles Dickens...)

Bridal Crown....narcissus... nydelig! -Vår for meg...

Har dere noen gang bare følt en så uendelig stor lykke over at det er heeeelg og kan gå den imøte med en god følelse over at uken har vært bra, at jobben du har gjort, har vært meningsfylt og at det gir energi?!?....Lykke <3
"DEN FØLELSEN".... har jeg, når det nå bare er torsdag, men for min del helg!! <3
Min uke har vært helt FANTASTISK- har din??



 

Sola skinner ute, små pippen kvitrer tidlig, tidlig om morgenen, dagene er lyse og har blitt lengere...men akk så kalde... men det er vår dere :) Inneldingen måtte bare med i dag! En herlig kollega som ga meg inspirasjonen... "sommer i lyset,og vinter i skyggen..." Hva passer vel bedre enn det akkurat det nå? Snøen smelter og bakken kommer tilsyne... nordavindene lusker rundt hjørnene.. men det er vakkert ute... mmm.. det er VÅR!

Siste nummer av Lev Landlig... kosetid... kaffe og lese blad..

Jeg gleder meg til en helg der jeg skal finne roen hjemme, i heimen <3 Jeg skal bake, sy og kose meg.
Ingen ting på tapetet,  bare ha tid til å nyte og kose meg! Lese og nyte... lytte til stillheten.
HERLIG dere :)


Småsøm prosjekter...


Ha en skjønn helg alle dere der ute!

Klemmer fra Wenche


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...