tirsdag 26. mars 2013

Forår & påske...

Pastell (og) påske i heimen....

Easter Bunnyhunny.. nye av året.... søte syns jeg


Jeg har sansen for danskene sin måte å si ting på.. jeg skrev et innlegg om det tidligere også...
De sier FORÅR til vår...og EFTERÅR til høst... så hva er da "ÅR"?
år- det må jo da være sommeren dere?! Herlig... <3

Nostalgisk kort fra Sagen Vintage Design..



Easter Candy-eggs.. fra Jeanne d`Arch Living og
et som er hjemmelaget.. med stoff og decoupage lim..
 Så FORÅR er den tiden da alt forbereder seg... til år... og det er jo saktens det vi alle gjør.. ute hører vi småfuglene kvitrer og synger... renser de rustne vinterstrupene sine...og synger for full hals!
Lyden av sildrende vann langs veiene og i skogen... i alle bekker små... Solen begynner å varme... tiner det frosne vinterlandskapet.. løfter om en ny vår dere!! LOVE it
<3




 Her hvor jeg bor er det ingen tegn som er sikrere, enn at veien som blir ordentlig sølete og vinglete å kjøre på.., om at NÅ er det vår... det ER
 liksom ingen tvil lenger da... bilen kan jo nermest vaskes for hver kjøretur... men det er vel prisen man må betale for å bo landlig til??
 
 
  
 NÅR jeg pynter til påske... så er jeg ikke så glad i masse gult... men pynter gjerne med PASTELLER.. som dere ser :) Ingen overraskelse kanskje??! Men det er jo det som passer inn hos meg...noe gult er jo hyggelig da!

 
 
DEILIG med vår og påske dere!
Jeg vet jeg er priveligert... som jobber som lærer.. og en av godene er de lange feriene.. eller avspaseringene som det egentlig er... men det sier vi ikke høyt ;) den diskusjonen tar jeg ikke nå.(!!)
Jeg går en spennende tid i møte nå dere... søke på nye jobber.. og er usikker på hva fremtiden vil bringe.. men som jeg skrev i nyttårs innlegget mitt.. -jeg skulle våge å bevege meg utenfor komfortsonen min... og det gjør jeg nå!
Det er ikke en vei til ROM... og når en dør lukkes, så åpnes det en ny...
Jeg blir kanskje student igjen fra høsten av også... alt avhenger av helse og omfang av jobb.. for nå har jeg lært
dere <3 
 

 Litt nytt i trollhasselgreina også... bort med hjerter.. og opp med egg og kyllinger <3
Disse har ligger nedpakket i en eske noen år... det er koselig å finne frem noe gammelt.. noe med litt sjarm... det er sån jeg finner "min stil" i allefall... en salig blanding av nytt og gammelt.. noe med affeksjon..



Så!!.. nå er det PÅSKE og den nytes til fulle dere :)
Skulle gjerne vært en tur på hytta mi i Åmål... men vi får se! Jeg nyter i allefall dagene her hjemme på småbruket mitt... lange late frokoster med egg og varme rundstykker.. løse kryssord og lese bøker.. strikke og sy... bake og kose meg med puselusene mine <3 Sverrefar har forresten vært veldig snill i det siste ;)

Daffodils...kommer ikke utenom disse!

Påskelunsj med en god venneinne blir det også.. skal lage noe, litt ekstra kos, til oss <3 Ferske hjemmelagde bagels..med godt pålegg?.. kanskje blir det også disse søte Easter cupcakes`ene fra Leila Lindholm  de ser aldeles nydelige ut... jeg er stor fan av henne. Bildet er tatt fra boken: Hello Cupcakes.

 
Ha en fin kveld og riktig God påske til dere alle <3

Klemmer fra Wenche og Victor pusa <3
(ser unektelig fornøyd ut den karen der...glad det er vår han også....)
 

 
 

Jeg falt for fristelsen i dag.. rosa fylte tulipaner i potte..
 

1 kommentar:

  1. Så nydelig påskepynt hos deg, kos deg med herlig påske, klem fra meg

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...