lørdag 9. mars 2013

Den sinte Hane...!!

God lørdag alle sammen!
Herlig å våkne til fuglekvitter tidlig om morgenen nå.... DET betyr VÅÅÅR....!!
Uken har bare løpt av sted i en forrykende fart!!
Jeg har det helt fantastisk på jobb.... STORTRIVES <3
 

Dere har sikkert skjønt at jeg er en morgenfugl....!? og i dag tidlig kl 6.30 da jeg gikk ut til Hønepøne og Hanepane... så møtte jeg en sint Sverrefar... han liker ikke at jeg tar eggene til jentene hans... han tok rett og slett løpefart mot meg... hihi... så da er det bare å vise han hvem den egentlige sjefen er!
Og hvis jeg går ut fra Hønehuset med ryggen vendt mot han... så tar han bakholdsangrep..rakkaren..
Han er utspekulert den karen der!! Men vi blir som regel enige om hvem som er sjefen her i gården!!
Jeg knipser i fingrene og går mot han.. da feiger han ut.... hihi... og innser at kampen er tapt.. men det skal ikke stå på innsatsen hans nei... han er iherdig ja!


I dag er det tid for Ung Husflid på Aur Prestegård.. Tema: morsom påskepynt.
Jeg og søstern skal lære håpefulle små, å lage potte-påske-harer og og knappe-hare og kyllinger :)
Vi gleder oss! <3 Er de ikke søte??..

Disse er fra Tildas påske, Tone finnanger sin første bok!

 
 
Disse er fra Tildas påske, Tone finnanger sin første bok!
 
Ha en herlig lørdag dere!
 
Klemmer fra Wenche
 

2 kommentarer:

  1. Hei, så søt påskepynt!!

    Må si han hanefar passer godt på damene sine, høres ut som en ekte hanefar <3

    Her er Bjarne blitt en bølle, men det er jo bare litt morsomt da ;-)

    Koselig blogg du har altså snuppa!!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Maya!!

      Så hyggelig med en hilsen her inne :)
      Ja, han er nok en ekte hanefar han der ja <3 hihi..
      Ha ha.... Bjarne også?? ja det er jo egentlig det.. når man tenker litt på det ;)

      Tusen takk!
      Du også snuppa :))

      klem

      Slett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...