tirsdag 19. mars 2013

Stars and flowers in perfect harmony!

God tirsdag dere!
En liten sneakpeak på helgens sy prosjekter...
 
Jeg hadde en herlig og avslappende helg hjemme i heimen :)
Koste meg med baking og huslige pysler... det blei både knekkebrød og rundstykker... og deilig hjemmelaget pizza på lørdagskvelden <3 oppskritftene har jeg lagt ut tidligere.
 
Fik sydd en forsinket bursdags presang også...
En nydelig te hette fra Tildas nyeste bok, "Vintereventyr"
Ble den ikke søt?
Stoffene er også fra Tilda serien.. nydelige stjerner og blomster i skjønn forening.. vakre pasteller!

Gjenstår bare litt quilting så er den ferdig....

I dag er det fridag, og jeg har flere syprosjekter på gang ;)
Skal sy roll-ups til søstern min.

Ute er det grå vinterdag og rundt ti kalde..og en iskald sno..
Fyr i ovnen og en god kopp te....
Trenger ikke mer da dere?!
Hverdagskos<3
 
Ha en skjønn vinterlig tirsdag dere!
klem fra Wenche 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...