lørdag 30. mars 2013

Liten milepæl...

En liten peek fra Åmål dere... :)
 
Jeg synes det er en aldri så liten milepæl for meg dette...!?
Når man har vært så syk og sliten, at det å pakke en liten bag for å reise bort en liten helg.. blir et ork som man rett og slett ikke klarer... da gjør det godt, når energien og formen tillater at man for første gang på veldig lenge klarer å reise på en liten overnattingstur <3
Hurra!! jeg er en liten tur i Åmål dere! Det er lenge siden sist... et halvt år...


Nydelig must från Sverige.. mmm love it!
 

Men jeg kjenner det jo, når jeg så kjekt skulle forte meg ned i bilen,og hente en gjesteseng jeg tok med ned.. halvveis opp i trappen, klarer jeg ikke å komme lenger, før det er tid for pause....
Så seng nr to.. den kommer opp i morgen ;)
 
Jeg skal nyte dagen og kvelden med påskesnop og bok <3
Påskeskinke, båtpoteter og fløtesaus, blir det på meg i aften!
Mmm... livet er herlig dere :)


Vakre brune påskeegg, garn og strikkepinner.. skal bli tøfler.. Litt krim hører jo også til påsken...!


Ha en fin påskeaften videre
Klemmer fra Wenche

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...