torsdag 29. mars 2012

Feeling blue....?!

Det våres ute og tiden flyr...
I kveld er det strikke kafe på Aur prestegård, med Skauen Husflidslag.
Vi skal strikke grytekluter på rundpinne.. og jeg har tjuvstartet litt :)


Som jeg har bedyret tidligere er noen av favoritt fargene mine rosa....og hvit nyanser...
men jeg skal innrømme at dette ble aldeles nydelig, synes jeg da!



Lyse blå toner mot beige og hvitt.. delikat og lekkert!
Jeg var en tur i Oslo her forleden, og da må jeg innom Kathrines Quiltestue..
Prøv det, den som vil, å dra tomhendt derfra.... Jeg falt for den nydelige stichery pakken med hjerte broderi... "every minute should be spent in love...." noen nye broderi tråder og stoffbiter ble det også
....og siste nummer av Vakre hjem og interiør..


Så hva skal jeg gjøre da på strikkekafeen i kveld?? jo strikke en til :) og da er sjansen for at jeg blir ferdig med to til påske, ganske stor!... rundt kanten skal det hekles også.


Men det er aldri en strikke kafe uten kake... og i kveld blir det min nydelige Gulrotkake :)
Oppskriften kommer senere..


Ha en fin kveld
klem fra Wenche



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...