fredag 30. mars 2012

"Forår...."

Mange ganger synes jeg danskene sier ting på en vakker måte... "Forår" for våren..
FORÅRET... tiden før sommerene kommer... jeg liker våren veldig godt, den gir "løfter" om en ny begynnelse.. alt liv tar til og spirer og gror... kanskje man ser ting på en ny måte, med litt nye øyne..



 Jeg har byttet ut noe av julepynten på trollhasselen min. Jeg falt for de søte glass eggene fra Lisbeth Dahl..er de ikke søte?!.. finnes i sart rosa, hvit og lyse grå....



Denne skjønne puten sydde jeg til min gode venninde som hadde bursdagslag forrige helg..
Strykemotiv, blonder, lin og rosa roser...

Litt knytedetaljer i enden av puta..


På svartovenen er det litt ny pynt, jeg har stryket, og rullet kjøkkenhåndklene mine pent sammen, og satt de i eggekurven min fra Bloomingville...


I stuen har jeg fått hengt opp nye lamper, disse ble det fire stykker av, to i hver stue..
mere bilder kommer etterhvert... de er helt nydelige og gir et godt lys



Denne påsken vil bli spesiell for meg og mine, ett år har gått siden min kjære mamma gikk bort..
mange gode minner gjør at savnet og tomheten blir til å leve med..

Riktig god påske til dere alle, kan hende jeg titter innom igjen i løpet av påsken!

Klem fra Wenche



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...