søndag 11. mars 2012

Spring is in the air....

I dag har det vært en nydelig vårdag her hos meg!.. solen skinner, fuglene kvitrer, vannet sildrer på bakken... fluene surrer dovent i solveggen. og puselusene ruller seg fornøyd på bakken...

Jeg fikk et behov for å pynte trappen min, og slipper våren inn!.. Jeg skal lage litt mer pynt av bjørkekvister og kanskje også noen påske egg fra Arne og Carlos... men jeg kunne ikke la være å ha med meg en av disse herlighetene hjem.... en vakker rosa jule rose, eller vinterrose, som denne store typen heter... 

Se de nydlelige rosa sjatteringene på baksiden av kronbladene... I love it!

Så var det disse nydelige påske eggene fra Arne og Carlos boken "Påske hele året".. jeg har bare to ferdig enda... men mange flere står for tur..

Det står i boken at de skal dampes og deretter fylles med ull... da blir de mye jevnere og finere... men søte er de synes jeg!



 
 Litt vår på kjøkkenbordet også.. de isturkise te lys holderne er egentlig muffins former fra IB-laursen.. det samme er de rosa muggene også... de tåler både stekeovn, micro og oppvaskmasmin.. den søte lappen som ligger i skålen er så søt, jeg fikk den av eldste tantegull, "Du er den beste tanta jeg veit om"... det varemer et tante hjerte det.....

 Det ble jammen en ny stol i stuen min også.. den er fra IKEA.. Ektorp serien..



Dette er siste tilskudd på kjøkkenet mitt... bare MÅTTE ha det.. det er også fra IB- laursen... hmmm masse nytt i Glasshuset nå, jeg kan virkelig anbefale en tur dit!

Da var kvelden her, jeg har hatt en nydelig søndag, virkelig fått ladet batteriene og kost meg!
Planlagt uken som kommer for mine kjære elever, så nå kan uken bare begynn!

Riktig god søndagskveld dere, og ha en strålende uke!
Klem fra Wenche





2 kommentarer:

  1. Hei Wenche :)

    Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min!
    Du har en nydelig og vårlig veranda, veldig vakre blomster :)

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Hei Linda :) så hyggelig!
    Tusen takk <3
    en må prøve å få litt vårfølelse...

    Vi sees kanskje i morgen på Aur :)
    klem

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...