mandag 8. april 2013

Morgenkaffe og hjemmestrikkede tøfler..

Morgensol og kaffe...<3
Det er godt med VANTE VANER dere... selv om jeg ikke skal på jobb, så er det godt å stå opp tidlig.. få litt ut av dagen! Som dere også vet, dere som har fulgt meg en stund, så må hønepøne og hanepane fores.... og de venter ikke akkurat med å stå opp til matmor kommer.... Sverrefar er en riktig skjønn hane..som vet når han skal gale, for å si det sånn... hihi... det hender vel også at han galer litt utenom skjemaet også..(det vil si midt på natten..men det er sikkert fordi han hører noe der ute i mørten...) for han galer også hvis han hører meg ute på tunet, enten det er noen på besøk som jeg prater med eller jeg snakker i tlf....ja, for det hender ikke så sjelden faktisk, at jeg må ut på tunet for å ha mobildekning!! he he... det er sånn det er å bo på LANDET dere!

På torsdag er det strikkekafe... temaet er tøfler!
Under, ser dere modellen strikket i rosa (selvfølgelig ;))
Jeg skal i løpet av uken lage et par i brunt også... originalen finner dere her
 
 
 
Ønkser dere alle en skjønn uke.
Hurra for VÅR, sol og herlige morgenstunder!!
 
Klemmer fra Wenche

5 kommentarer:

  1. Så fine tøfler. Må prøve meg på slike :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koselig hilsen!
      -Ja det er kjempefine! :-)

      Slett
  2. Så flotte tøfler og nydelig farge.
    Ønsker deg en flott dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig hilsen :)
      JA de er såå søte, lager et par i brunt også nå :)

      Riktig god helg!

      Slett
  3. Takk for at du vil følge meg og tenkte å følge deg også- men ser ingen sånn følger knapp- mulig jeg er blind akkurat nå :)

    Legger deg i blogglista jeg- så får jeg fulgt :)

    Nydelige tøfler og farge !

    Klem Monica

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...