onsdag 2. juli 2014

Lately I`ve been......!

Hei dere!! Jada, det er liv i meg :) hehe... har hatt en LAAAAANG bloggtørke... beklager det altså!!
Har bare hatt så innmari mye på timeplanen de siste mnd... og har måtte prioritere beinhardt hva jeg skal bruke energi på... meeen jeg har savnet dere altså :) Fine bloggverden <3

Ei god venninne og kollega tok dette bildet av meg første kvelden i Berlin <3 stråler omkapp med sola ;) hihi..


Vel vel, for å ikke bruke for mye tid på å fortelle hva som har vært hovedgrunnen til mitt fravær, så kan jeg kort oppsummere at eksamen var tøff, men gjennomført og bestått!! Så nå er jeg halvveis dere :) Yeaayyy!! Påsken ble brukt til å lese til eksamen og det gjorde alle de andre inneklemte dagene i mai også... men det var sol og fint vær så jeg klager ikke altså!!

Berlin <3

MEN første helgen i Mai var jeg i Berlin med kollegaer fra jobben- Stooor stas <3
Reisefølget var en prefekt blanding av kollegaer som alle gjorde som man hadde lyst, enten alene eller sammen med andre, å gå på shopping, rusle i byen, gå på museum, se de markante severdighetene Berlin er kjent for.. Ka de We (stooort luksus kjøpesenter.. jeg fikk dånedimpen av å bare gå en runde i første etasje... hehe men det er lov å BARE se ) Muren, Brandenburger Tor, "Leppestiften og Pudderdåsa" osv... vi spiste felles middag hver kveld da- det var særdeles hyggelig!
 
Her fant vi en Biff restaurant... May hadde bursdag denne dagen så hun fikk en ekstra hilsen fra kjøkkenet etterpå ;)


KaDeWe...
U-Bahn...

 En herlig, berikende tur der noen bekjentskaper ble stiftet enda bedre og delte noen fine opplevelser sammen, som man kan se tilbake på og minnes med et smil <3




Denne vakre oasen fant vi på "taket" av hotellet midt i byen... fuglekvitter, sol og sang :)

Må kort innom jobb også: jeg har fått en liten vikariat stilling fra høsten av på samme sted.. Hurra!!
Jeg var også med på 10.klasse avslutningen, og da ble jeg så rørt over årets avgangskull.. for en fin gjeng med flott ungdom! For å toppe det hele ble jeg også bedt opp på Scenen og fikk en rose av den klassen jeg har vært mye innom som vikar <3 Fikk også fine ord av de- (Jeg var favoritt vikaren deres <3 !!) ydmyk og rørt tok jeg imot denne vakre rosen... som faktisk står enda!

Rosen (som nå er kuttet ned...) jeg fikk av 10.klassen jeg har hatt mye... <3


Ellers er alt som det skal, med alle to- og firbente og for ikke å glemme fjærkledde her på gården <3
Bruna har prøvd seg på to runder med "klokk"- uten hell... hmm.. men nå får hun ta en pause til våren igjen!
De koser seg glugg i hjel under låven og hønehuset-"hvem trenger vel hønsegard"?! hihi de er inne om natten, men det er klart at farene lusker jo rundt her.. men Viktor tar jobben sin seriøst, å holde vakt ved hønsehuset :)


På håndarbeidsfronten er også tingenes tilstand som før!! Nye prosjekter på gang, og noen Ufoer som ligger og venter.. men den lidelsen har jeg skjønt at er snarere "normalen" enn unntaket i de kjente kretser <3 Jeg må tipse dere om en aldeles herlig strikkeside på Facebook: Dorthestrikk. Det er verdens hyggeligste damer dere inne som alle gir godord og vil hverandre bare vel <3 Der inne fant jeg Acne genseren min.


Min Acnegenser i lysblå/turkis og korall..

Kveldsmat og fine koppen jeg fikk av søstern,
 da hun hentet meg på Gardemoen etter Berlin turen <3
Nå er det straks kvelen her- og jeg skal kose meg med Acne genseren, som er siste prosjekt ut! Ha en fin fin onsdagskveld alle dere <3 LOVER å blogge snart igjen! I`m back ;)
Klemmer fra Wenche 

 

 

 

1 kommentar:

  1. Så koselig å se deg igjen :) Godt at eksamen er overstått og gratulerer med halvveis !

    Da har du fått unna litt av hvert nå i vår. Berlin turen så fantastisk ut :) Gratulerer også med stillingen du skal inn i.

    Er du med i den gruppa Dorthe genseren på face ? det er jeg og der er det mange som strikker nettopp acne genseren

    Ønsker deg en nydelig sommer og håper vi får en varmebølge over oss her nå snart :)

    Gode sommerklemmer fra Monica

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...