fredag 25. juli 2014

Acnegenser by me...

Hello there!!

Titter en rask tur innom og viser dere min nye Acnegenser strikket i Drops Alpakka Silk brushed.
Noe så herlig å ha på seg <3 Jeg lover at den ikke klør i det hele tatt!! Varmer og luner faktisk på en varm sommerdag som denne... brukte den på butikkturen i stad... Visste du at Alpakka faktisk kjøler i varmen og varmer i kulden? 






Rett før skoleferien hadde vi et prosjekt på skolen som heter GründerCamp. Der alle skolene er med i konkurransen om å være nyskapende og innovative, der oppgaven var å skape et nytt produkt! I år var dette et samarbeid med Killingmo Gård her i Aurskog. Og denne skjønne damen som har arvet den fine gården og blant annet startet opp med Alpakkafarm, fortalte meg denne nyttige opplysningen om Alpakka garnet. Her finner du hjemmesiden hennes : Killingmo Gård Jeg kan også skryte litt av at skolen vår gikk av med seieren så det suste! (-og mine grupper som jeg veiledet i konkurransen vant!! hihih)

Jeg har brukt tre nøster av her farge: nr 6 og 14. i Drops Alpakka Silk brushed
Ha en skjønn fredag og helg kjære dere!
Klemmer fra Wenche

1 kommentar:

  1. Den er kjempefin :) er i gang med det samme garnet- bare it\irriterer meg over at i midten av alle nøstene så er det en klump med masse knuter.
    Liker Killingmo på face og håper på en slik åpen dag snart igjen så jeg kan ta en tur med barnebarna :)

    Jeg har hørt at det er svovel i alpakkaen og dermed er selvrensende. Bare vaskes når det det virkelig trengs. Så nå lærte jeg noe nytt :)

    Fortsatt god sommer Wenche :)

    Sommerklemmer fra Monica

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...