lørdag 5. april 2014

Good afternoon!

God ettermiddag dere!
Liten titt innom- jeg har pause i skrivingen min..
For dere som har fulgt meg en stund vet at jeg er Norskfag student :)
Og til dere som har vært, er eller skal bli... vet at når kalenderen tipper over til April.. ja, da går det faretruende fort til eksamenstid.... (..gulp....) en oppgave gjenstår og få godkjent, før jeg er klar til eksamen..

Denne lille frøkna her, ble skrevet inn på skolen i forgårs.. minste tantegull det :) Litt familielikhet er å spore her ja... :) Hun skal også få et gym-nett, maken til det som jeg sydde til hennes storesøster. (Det er avbildet helt nederst på bloggen min) Flere syprosjekter fremover blir det da!

 
 Ellers er blå-duken ferdig til sammensying og quilting..
men den ligger på vent.. må komme i havn med oppgaven først :)


 I hønepøne verden er det vår og stor lykke om dagen.. de er sluppet ut i det fri igjen ;)
Oh-lykke!!
Emblapusen er med og passer litt på.. så ingen uønskede gjester kommer på besøk!
 
Knerten er litt utrygg enda.. og synes det er best på trygg grunn... hihi..
Han er en fin liten Chabohane... snart er han et år! Det er han som skyter fart og drar avgårde bortover, når han prøver seg på en kykkeli-kyyyy :)



Bjarne, Syver og Maja :)
 
Ha en skjønn helg alle sammen! Vår-klem fra Wenche
 

1 kommentar:

  1. Ja det syntes jeg at det er- familielikhet :)
    og masse lykke til med eksamener og slikt.

    Nå blir det fint fremover å være høne også !

    Ønsker deg en nydelig uke

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...