lørdag 8. februar 2014

Blue, (eyes) ice blue....

God lørdag dere!
Bare en liten sneakpeak innom....
For å fortelle om strategien min i dag for å komme over skrive sperren.... ;)
(eller simpelthen bare lysten på og fornye litt..??)


 

 


 

Jeg fant disse nydelige ICEBLUE fargede lysene, serviettene og putene på Nille i dag.
Faktisk så synes jeg at de har fått et løft og man kan fint si at man har handlet interiørpynt hos Nille!
Jada, det er som det skal.. det ene drar det andre med seg!?
.. det blei med noen nye puter og et nytt lite fat med hjem også <3





Så nå dere, er det ingen unnskyldning for å ikke skrive?! eller...?
Strategien i dag var å kjøpe noe fint og hvile øynene på. Så gjenstår det å se da om det hjelper?
Forresten veldig deilig at solen glimtet til i dag også.. nydelig med litt lys og varme igjen <3



Ha en fin lørdagskveld dere- med OL eller andre interesser!
Klemmer fra Wenche

5 kommentarer:

  1. Åhh så koselig du har det :) ja is blått og lyseblått er en farge jeg også begynner å få mer og mer sansen for. Nydelig sammen med sand. Nille har kommet seg veldig- likeså Europris, veldig fint det :)

    Lykke til med skrivingen- nå er det bare å skrive :)

    Ønsker deg en nydelig dag

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. P.S. Noen år til de er der på ungdomskolen- men da får de en fin lærer :) Krysser fingrene for at de får deg !

    Klem Monica

    SvarSlett
  3. Nydelig farge og jeg har stått og siklet på de samme putene selv!!!Nille er veldig kjekke synes jeg,de har jammen mye og mangt i butikken både for små og store og de har blitt flinke på interiør altså!Til trivelige priser :)
    Putene passet kjempegodt oppi sofaen din,rålekkert hos deg :)))

    Toveklem.)

    SvarSlett
  4. Hei Wenche :)
    Tusen takk for kjempekoselig kommentar ❤ - ja sitron hjelper, det skal være sikkert!
    Jeg har ikke vært så flink å ta det fast, men prøver å inspirere meg selv og andre ved
    å legge ut slike innlegg :) det minner meg på alle fordelene det gir meg helsemessig :)
    Så godt å høre at du føler deg bedre, ingen ting som er bedre enn det ❤ Omlegging av
    kosthold har stor betydning for helsen, det skal være sikkert! - og det er så mye man
    lærer underveis om mat/ mage og helse :) Nydelige farge på putene og lysene du har
    kjøpt deg her ❤ Elsker denne fargen... Tror ikke jeg har sett disse her oppe hos meg
    ennå, men jeg skal være på utkikk :) Tusen takk for herlig inspirasjon ❤ og så ønsker
    jeg deg en fin, fin kveld videre og ukestart - stor klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Så herlig farge! Jeg er så glad i blå og disse roseputene er jo kjempesøte :o) Klem fra Nina

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...