søndag 1. desember 2013

Hello December!!....

 
 Hello December...!!

Vips så var november over dere! Endelig er julemåneden her.... <3
Jeg har nok et litt delt forhold til jul og desember... og sikkert mange med meg ?

Det er høytiden over alle høytider dere! Alt blir liksom magisk i denne måneden...
Pynten, NOSTALGIEN, maten, kosen, hyggen, familie, venner, varme, GLEDE.... KJÆRLIGHET og lykke... KONTRASTEN til dette er for mange ensomheten, LENGSELEN, kulden, fattigdommen, glemselen...


Høytiden er tid for RO, finne hvilepulsen, lese, kose seg med sine kjære og spise god mat, nyte LANGE frokoster og julebrunsjer... jeg gleder meg til julen <3 men.. den har en bakside... jeg har i mange år jobbet helt til julen ringes inn... og av den grunn er julen litt "slit" for meg... riktignok mange år siden nå, men allikevel... så er det jo dette med hvem skal man feire JULEN med i år da? Ja, for sånn er det når man ikke har sin egen lille familie... og mamma som var samlingspunktet - ikke lenger er her sammen med oss... ja, så blir det liksom ikke helt det samme... Vel, nå skriver vi 1.DESEMBER i dag, og det er en stund til JULAFTEN.. først skal en eksamen gjennomføres, et julemarked overværes og masse, masse annet hygge <3

Ønsker dere alle en riktig fin førjulstid!
Prøv å finne hvilepulsen mellom slagene!
Klemmer fra Wenche


 
 

 

2 kommentarer:

  1. Innom for å ønske deg et riktig Godt Nyttår med massevis med glede :)


    Nyt kvelden klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Hei Wenche :)
    Tusen takk for koselig kommentar - og det var så kjekt å komme tilbake til bloggen og alle mine bloggvenner igjen ❤ - har savnet det mye... Jeg har dessverre ikke vært mye på nett da jeg hadde bloggpause, så det er nok en stund sidne jeg la igjen noen ord her ser jeg ❤ Håper du har det bare fint, at det gikk fint med eksamen og du hadde en kjempefin jul... Her hos meg var det en rolig jul, med mye avslapping og kos - men nå skal det bli deilig med lysere dager fremover :) Ønsker deg et riktig godt nytt år, og en fin uke som kommer ❤ Stor klem fra Mette

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...