mandag 18. november 2013

Skappel, finally finished!

 

Hei og god mandag til dere alle!
Her blåser og regner det i dag... ikke at det er noe å klage sin nød over... sammenliknet med Helgelandskysten vår, Filippinene.... og i natt Amerika... mange tanker går til de rammede..
Det er høsten dere.. og for mange en værhard tid...





Jeg sitter og leser til eksamen i dag... har tent lys og gjort det så koselig som mulig.. når man skal lese side opp og side ned... ja, for det er ikke småtteri nei... men det er litt gøy også, ellers hadde jeg jo aldri begitt meg ut på det :)  -føler at jeg begynner å få grep om det nå!

----

Ellers går det i litt juleforberedelser her også... jeg vet det er tidlig.. men jeg skal delta på julemarked i år som i fjor.. så da må man jo jobbe litt med julen da <3





Skappelgenseren er ENDELIG ferdig også! For en fryd å ha på seg.... I LOVE IT!!
Blir garantert flere på meg også.. Litt av grunnen til at den har ligget minst et halvt år.. er at ingen her omkring har ført garnet jeg brukte... men så endelig fant jeg det i Åmål!
Ble den ikke fin dere?
Nydelige støvete farger... garnet er fra Drops, Alpakka kid silk og Baby alpakka silk.



Nye glasögon også på meg dere... skikkelig studentbriller.. men de er råkule synes jeg ;)! 
 
(jeg gjør som pusene, slumrer litt inne i ruskeværet...)

Og med det så ønsker jeg dere en fin ettermiddag videre!
Tenn lys og skap en lun stemning, det gjør godt for kropp og sjel...
Klemmer fra Wenche
 

1 kommentar:

  1. Ja den Skappel genseren er skjønn :) har tre jeg nå - 2 som er ferdig loa...for det gjør de dessverre. Kjøpte garnet mitt på Husfliden på Strømmen storsenter.

    Gratulerer med nye briller- de var kledelige.

    Flinke deg som studerer, godt du lager litt kos rundt det hele.

    Ønsker deg en fin uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...