fredag 1. november 2013

Cute little pink eggs...

Vi skriver 1.november altså dere....!
Jeg hadde som mål å blogge en gang i uken, men det har jeg ikke innfridd dere...
Jeg forstår nå hva søte kollegaer sa om Norskfagstudiet "ja, det er ikke noe latmanns studie!!"
Vel, nok om studiene..... ;)

De søte små hønesnuppene til tantegullene har begynt å verpe egg <3
Jepp, og de er svak roooosa... og ganske små... ikke så rart, for de er jo dverger...
-dverg Kochin, som det heter <3
De er en blanding mellom hvite og brune egg... mer mot det hvite, men jeg vil si de heller mot rosa!
Gleder meg til tantegull skal sove over og hente ferske egg, fra egne høner :) Tenk for en fryd!!

Søte små lys rosa egg...

Anna og Sofie tuppene....som lager søte små lys rosa egg <3

På tirsdag var jeg og noen sy-venninner på kurs hos Kathrines Quilte Stue. Skjønne Bente lærte oss å brodere roser... ja, er de ikke nydelige??... vi koste oss veldig! Jeg kan virkelig anbefale det kurset videre- for en fryd å få være med inn i de innerste gemakker, hos Kathrine og jentene hennes <3
DET er en "oase" i hverdagen dere, sette av en kveld som er bare DIN.. og gjøre det DU vil... Mmm Hverdagslykke!



Rose stitchery...

På søndag er det Allehelgens dag da... den dagen i året vi skal minnes våre kjære... tenk hvor tiden flyr... snart tre år siden vår kjære mamma gikk bort <3
 

 <3 Mamma <3

Ha en nydelig Allehelgens -helg alle dere der ute!
Klemmer fra Wenche

 


1 kommentar:

  1. åååå så koselig med små rosa egg da du!! Jeg har lyst på flere raser og flere frager på eggene. Nå har jeg fra mørkebrune med flekker på til gyldne og hvite.. men rosa, turkise og grønne står høyt på ønskelisten..

    Ta vare på minnene, det er triste, men gode dager dette, når man minnes... det er så mange som skulle ha vært her sammen med oss... men minnene lever!

    Koselig å lese bloggen din,og ikke minst de koselige bildene :-)

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...