fredag 13. juli 2012

Eat-Pray-Love....

På småbruket mitt er det rolige dager.... Man får tid til å finne hvilepulsen...
Jeg har fått smaken på Instagram som dere ser...
Bildene blir så fine syns jeg!

Et livsmotto.....

Under ser dere et nusselig lite fuglebo... med en vakker Akeleie i forgrunn... rosa så klart..
Den har kommet seg dit helt av seg selv og vokst seg rak og stolt mellom trappetrinnene...

Så er det de vakre Austinrosene jeg plantet her for leden...
Men vet dere hva?? Jeg skal til Göteborg i helgen, og på konsert med Melissa Horn... vakker musikk..og konserten skal være i Trädgårdsföreningen i sentrum.. der er det masser av disse herligjhetene fra Austin`s fordums tid.. jeg skal ta masse bilder!

Sølvpilen min... synes det var en så vakker himmel og vakre skyer... i disse regnfulle dager... må man nyte de små gløttene av sol og blå himmel som kommer innimellom...
 Så er det Embla`n min.... etter en lang dag ute, er det godt å flate helt ut på sofaen...

 Jeg har også tatt noen fine bilder av uthusene her på småbruket mitt.. her er de gamle kjærrehjulene fra en "svunnen tid"... Vi så igjennom gamle skjøter på gården her... og fant ut at gården ble etablert rundt 1903..  ikke at det er så urgammelt.. men allikvel... 109 år er jo en anselig "alder"det... nå har det riktignok skjedd en del endringer opp igjennom årene.. noen nye bygg og noen er revet...  men det er artig med historie!

 Måtte også ta med noen "redigerte" bilder fra forrige innlegg...


 Og så er det Viktoria og venninnene hennes :)... de koser seg veldig, her som "pensjonister"... hihihi
Ny foringsautomat på plass... de er noen herlige dyr!






 Denne steinen midt på tunet... eller "tomgarn" som man sier her... er flyttet fra "Berget" på andre siden av veien... den lager en fin rundkjøring på tunet..med Iriser fra Mamma sin hage <3 og noen margeritter... som forøvrig var en av mamams favoritt blomster..
 Tenk å kunne rulle seg sammen til en ball.. og bare gjemme seg fra verden der ute.. hihi...
Dette er Wilmamammapusen... fine pusen.. hun har en så fin personlighet og er en klok dame :)

I kveld var det "solregn"...og da kom denne herlige regnbuen på besøk...
Den startet og slutett på samme sted..helt nydelig... tror ikke jeg har sett en "hel- regnbue" før.... vakkert var det!


Derfor, en herlig sommer kveld her hos meg i "Eventyrland"...  klemmer fra Wenche

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...