søndag 22. januar 2012

Vinterlig vakkert i januar...

Tiden flyyr avgårde for meg nå føler jeg... januar er tid for varetelling og rydde ned julen i Glasshuset på Kjelle. For ikke å snakke om å gjennomføre halvårsvurderinger og elevsamtaler! Men januar har mye positivt også. Vi skal på Gave og Interiørmessen på Lillestrøm, torsdag og fredag til uken, gjett om vi gleder oss!

Forrige helg hadde jeg besøk av tantegullet mitt som nesten har rukket å bli 8år alt. Minstejenta var hos pappan sin i Odalen.
Da ble det tid til mye innepysler på lørdag og sparktur på søndag til gode venner og naboer, Anette og Arne. Der hilste vi på William og hans 11 damer :) De har 12 Spælsauer, en hest og to hunder.



 Er de ikke flotte! Jeg ønsker meg sau på småbruket mitt jeg også. Drømmer om å ha noen få, ikke mange, men flotte Spælsau, sammen med høner i hønehuset mitt...Drømmer må man jo ha...



 Vi drev med papirbretting blandt annet, både på lørdag og søndag. Kaja og tanten leita ivrig på internett (google) for å finne noe som var lett å lage. Og vi falt for to modeller, en åpen eske, og en artig trekantet eske som skulle lukkes.


 På lørdag kveld var det tid for tantes hjemmelagde pizza...  Den falt i smak!
Oppskriften legger jeg ut siden.



Og til slutt noen flotte vinterlige januarbilder fra trappa her... herlig! Hvem trenger å kjøre langt for å komme seg ut og ta skiene fatt? God søndag til dere alle :) klem fra Wenche

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...