søndag 26. januar 2014

En stor, liten prins...

Aaahhh i dag har det vært en skikkelig gammeldags, nostalgisk vinterdag dere!!
Med lubne, store snøfnugg som daler lett ned fra himmelen... gradestokken holder seg standhaftig på -6 -7 grader... og pippen kvitrer fra syrinbusken...

Bjarne and the ladies kakler og galer om hverandre. Ja, det er tidlig morgen hos de! Presis kl 06 galer hanen må vite :) De brune nye snuppene som kom i høst, ligger ikke på latsiden nei.. hun ene legger så store egg at de rommer hele hånden min. Ei legger også prikkete egg... og jeg som drømte om å ha hønepøne egg i "alle" farger... NÅ, har jeg jo det <3

XL- mini & dots....


Jeg har også vært på en snar visitt oppe hos naboene mine i dag! Jeg måtte lage en ny liten "nostalgisk" vest, for det var en stor, liten prins som kom til verden <3 Hællenussen altså... han var sååå fin med den på! :) Knallblå, runde, fine øyne etter pappaen sin har han, og nesa til mor :)




Vips var helgen over for denne gang dere... ønsker dere en fin søndagskveld og en herlig ny uke!!
(jeg skal bake kake til elevene mine... sånn går det når man inngår avtaler om "glemme-kryss" ;)
3 glemmekryss= kake
 )

Klemmer fra Wenche

Morning-winter face :) <3

1 kommentar:

  1. Så fin du er :) og herlige egg- til og med med dotts ja !

    Hm... er nok verdt den kosen dere får med kaka- så det var da en bra deal :)

    Det snør alt for mye syntes jeg- lengter mot vår !

    Ønsker deg en flott ny uke

    Gode klemmer fra Monica

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...