søndag 9. juni 2013

Hugs and kisses.....

 

Skjønn søndag til alle dere der ute... bare sneak peaker litt i kveld også ;)
Uken har gått i en forrykende fart.. masse koselig som har skjedd!
-mer om det siden...

Gave fra tanteguller i helgen... <3
Nå går det i strikke prosjekter om dagen..
og neste prosjekt ut, er denne:(klikk her)  Hugs and kisses.. fra Drops Design. Skal begynne på den i kveld :)

I natt kom en liten, skjønn gutt til verden... og jeg har strikket en skjønn visittgave <3
Oppskriften finner du her: (klikk her) BabyDrops jeg har byttet den hvite heklekanten, med en lys grå/grønn farge...


 
Oppskriften på disse søte tøflene, finner du i denne vakre boken: "Myk start".



Ha en skjønn uke, alle sammen <3
Klemmer fra Wenche


2 kommentarer:

  1. Skulle jeg ha strikket noe så flott så måtte jeg gått på skolen og hatt håndarbeidstimer igjen og hatt frøken å spørre :) Helt nydelig altså.

    Så fint at det har vært en flott uke- ønsker deg at neste uke også blir helt super duper :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. OH, sååå nydelig strikket sett!
    Tar du bestilling?

    stor klem fra meg :-)

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...