fredag 21. juni 2013

A new beginning...

God morgen, kjære alle dere, der ute!
I dag er min første DAG i mitt nye liv <3
Jeg skal "Takkes av" i dag fra min gamle jobb... det skal bli godt å få en avslutning på det, sette et punktum!
Jeg har ikke forberedt noen tale... men vil jo si noen velvalgte ord..!

Nostalgisk med Begonia.. Bestemor blomsten over alle...

Jeg er en morgenfugl.. som dere vet nå... og særlig på sånne dager, er det godt å våkne skikkelig.. spise en god frokost og nyte en kaffe på trammen i sola.... :)
en herlig start på en ny dag, med en ny begynnelse... hihi

Det er jo så klart blandete følelser, rundt det å slutte i en jobb man har hatt i mange år.. men noen ganger må man lukke en dør, for å åpne en annen..

Jeg fikk med meg tantegull og søsteren min, til denne vakre perlen av en butikk: Villa Lier Interiør
Og vil gjerne dele den med dere! Dette er en liten perle av en butikk! Anita, som er innehaver, er en så fin og hyggelig dame <3 Ja, det er rett og slett umulig å gå tomhendt ut derfra!! hihi...
så det ble derfor en ny bukse og et skjerf, i anledning dagen...og en nydelig kokebok fra Jeanne d`Arch Living.. den er en fryd å sette seg ned med... i solen, med noe leskende godt i glasset.. mmm.. summende bier og glade fugler... smaken av sommer!!!

Ha en strålende dag alle sammen!!
klem fra Wenche

4 kommentarer:

  1. Så spennende med en ny start! Det kan være godt for kropp å sjel :o) Ha en herlig fin og flott fredag alt som følger med den :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Da kjørte du forbi meg da :)

    Lykke til med ny start og håper du får en flott dag i dag som du alltid vil huske som noe fint.

    God helg klem Monica ;)

    SvarSlett
  3. Hei og god sommer, håper avslutningen var fin og at det du starter på er bra, ønsker deg en solskinnsdag:) Mvh Marianne

    SvarSlett
  4. Takk for koselig hilsen inne hos meg og ha en fortsatt super koselig sommer :)



    Smil og klem Monica

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...