søndag 26. august 2012

"Skappel" bølgen....!

Nå har høsten banket på døren dere...
Regnfulle dager & sol og varme omhverandre... Herlig Indian Summer!!
Det er nydelig når man kan sitte ute, etter endt arbeidsdag og nyte middag og kaffe utendørs.. nyte de siste varme strålene fra solen, før den også glir bort i høstmørket...

Dette bildet er tatt i skogen like ved der jeg bor... syns det er så fint!
Litt som livet er noen ganger.. at veien blir til mens man går på den....man ser jo ikke hvor den slutter hen...

Vakre hvite hortensiaen min..med et sart hint av lyserosa... er den ikke vakker?


Skolen har startet opp igjen, og det er mye som skal på plass i oppstarten... men det er igrunn ganske godt å vende tilbake til hverdagen dere :)

Jeg har vært en tur på Gave- og interiørmessen på Lillestrøm. Så det kommer masse fine nyheter til Glasshuset fremover...!

I dag er det søndag, og det regner... men for min del kan det bare regne og regne...for jeg har begynt på min "Skappel" genser...!! I en nydelig dysty lilla tone.... jeg kjøpte garnet i våres, i Åmål.. jepp.. jeg "måtte" bare ha det. (!!...) og siden har det igrunn bare ligget der og ventet på å bli til noe fint...


Måtte bare legge med dette herlige bildet av Emblapus <3 hun liker å gjemme seg bort... her inne i pleddet ute på en av Amerikastolene mine...



Ha en fin søndag alle sammen! klemmer fra Emblapus og Wenche.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...