fredag 23. desember 2011

Julefreden senker seg...

Riktig God Jul til dere alle :)
Nå har julefreden senket seg, siste dag med butikken vår på Kjelle, åpen før jul i dag..
Og årets julehandel er unnagjort!

Det skal bli nydelig med noen dager fri nå, titte på tegnefilmer på tv, spise god mat og kose seg og slappe av med venner og familie..

Her er litt julestemning hos meg...
Nytt av året er en trollhassel gren med hjerter og små figurer på.. i hvitt, beige og grått

Svartovnen er også pyntet, med adventsstake og med mini juletre i vase..

Søte engelvinger på kjøkkenet..

Mitt juletre.. det skal pyntes i kveld med små sølvkuler og rosa små hjerter
 og bjeller i glass, fra Lisbeth Dahl.. nostalgisk og vakkert..

Årest julepyntet salongbord.. Det går i hvitt og en herlig blanding av sink og blank metall
Et mini juletre pryder også bordet..

Et utsnitt fra mitt jule "stilleben"..

Se på denne flotte gyngehesten.. litt nostalgisk..nydleig synes jeg!

Denne flotte kransen henger på døren i gangen min..
jeg lagde den på kransekurs i Glasshuset 8.des.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...