mandag 19. desember 2011

"Jack Frost"....

Hei igjen alle sammen... lenge siden nå!
Det er en travel tid i butikken vår.. Desember er en hyggelig måned.. med mange kosestunder..

Jeg lagde lussekatter og tok med til klassen min på Luciadagen... det falt i god smak!
Jeg har dessuten tatt masse bilder av julebaksten og julehuset mitt... det kommer etterhvert..
og juleduken med bilder fra kurs er straks ferdig... gled dere til bilder!

Under ser dere de første frostdagene i november, så kom snøen, som smeltet bort, så nå er vi omtrent tilbake til bildene under... "Jack Frost" på besøk...

Se så vakkert med frost..

Vakkert velkommen!

Herlige pusepoter..

Store bjørketrær.... vakkert med frost på

Låven og hønehuset mitt..


Glad pus på tunet...




Lussekatter til heving.. med safran i!
Nystekte lussekatter!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...