mandag 29. juli 2013

"Gammeldags-drops"...

Etter regn kommer alltid sol dere!!
I dag skinner solen, men det er definitivt høst.. som på et blunk begynte bjørka og slippe raklene sine.. og enda noen få gule blader.. det synes så godt på den lysegrå terrassen min..
 
Se så vakre stoff pakker de lager på Kathrines Quiltestue... en fryd å ta med seg hjem <3

I dag er det sydag- jeg skal bort til ei god venninne og nabo <3 Hun skal sy seg en sommerkjole og jeg skal sy vimpler og gardiner til småjentenes dokkestue..! I rødt og hvitt...
 
"litt jul..." heter denne..litt sommer for meg <3
 

"Gammeldags-drops" heter denne vakre stoff pakken fra Kathrines Quiltestue

 
Ha en deilig mandag alle sammen!
Klemmer fra Wenche  

2 kommentarer:

  1. Nei jeg vil ikke ha høst ennå - august er også emn sommermåned :) tviholder ;) hi hi..

    Ønsker deg fin og koselig sy dag:)

    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  2. Kul att sy. Tygerna ser väldigt fina ut.:-) Stina

    SvarSlett

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...