lørdag 24. september 2011

Velkommen

Jeg skrev tidlligere at jeg skulle vise hvordan det ble med nye filleryer og lampe fra Bloomingville hos meg..
her er noen bilder...
Hyggelig velkommen i gangen...

Filleryen i gangen... det ble veldig fint .. jeg liker det litt rustikke fra Blomingville


filleryen sett fra trappen..

Ny lampe over kjøkkenbordet mitt... fra Bloomingville

Og litt høstlige farger...nydelig orchidee med gladiol og physalis..
 Etter hvert skal slagbenken på kjøkkenet males... lurer på en lys "skitten" blåfarge... tro det eller ei :) jeg liker også den fargen... bena på kjøkkenbordet er i en lys "skitten" blåfarge.. slagbenken er arvet etter mamma...og betyr mye for meg.. det er et lite men lunt og koselig kjøkken jeg har....
snart er det tid for å fyre i svartovnen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

En gave til en venninne...

En gave til en venninne...

Til tantegull...

Til tantegull...